Parti Pembangkang Malaysia

Bangkang Barisan Nasional & Pakatan Rakyat

Anwar, Zionis, Illuminati & Jews

leave a comment »

Anwar memang berkawan rapat dan baik dengan ramai Jews. Itulah antara jejak-jejak dan cara Anwar berpolitik di peringkat antarabangsa.

Cumanya ramai orang masih belum menanggapi “political will” Anwar. Apakah sebenarnya keinginan politik beliau.

Dulu Pahlawan bertarung menggunakan senjata Pedang, Keris dan sbgnya.

Kini “Pahlawan” menggunakan senjata baru …. yang dinamakan “politik”.

Jadi di sini, sekiranya Anwar didapati bersama-sama dengan Jews berkenaan, persoalannya …. Adakah dia sedang berkawan dgn Jews itu ataupun dia sedang “berpolitik” dengan Jews tersebut.

Inilah andaian yang boleh sesiapa buat. Sesiapapun bolehlah berandaian bahawa Anwar sedang berkompromi dan/atau berkonspirasi dengan Jews tersebut. Dan andaian sesiapapun juga tiadalah menjadi salah sebab Anwar sendiri telah mengundang andaian yang tersebut dibuat ke atasnya.

Saya juga persis berandaian seperti sesiapapun.

Lalu saya ingkari andaian yang saya buat dan memberikan “benefit of the doubt” kpd Anwar. Saya andaikan pula Anwar sedang bermain politik dgn mereka (Jews, rakannya itu).

Memang kerja yang Anwar buat itu terlalu berbahaya…… Namun, pasti Anwar ada suatu kelebihan, dan kelebihan pada Anwar itu menyebabkan rangkaian Jews rakannya itu ingin “berbincang” dan/atau “rasa perlu” berdialog dgn Anwar.

Mungkin Anwar adalah “representative” kpd Yusuf Qardhawi atau reps. kpd Pak Arab.

Mungkin Anwar ada kedudukan politik (political rank) yang tinggi dalam rangkaian Dunia Islam.

Boleh juga berandaian sedemikian. Saya kira Anwar pastilah tidak akan memberikan sebarang komentar berkenaan hal ini kepada umum atas dasar keselematan. Dan/atau kerana beliau melakukan sedemikian untuk sesuatu strategi politik antarabangsa bagi kebaikan Dunia Islam.

Akhirnya semua itu menjadi tanda tanya dan persoalan yang tak berjawaban secara fakta dan figuranya.

Di dalam PKR atau Pakatan Rakyat saya kira tidak ramai yang tahu tentang ehwal pergerakan Anwar yang sedemikian. Dan betapa pentingnya Anwar dalam kelompok politik antarabangsa terhadap Dunia Islam, Dunia Arab dan Negara Dunia Ketiga.

Saya juga berandaian bahawa Anwar tidak akan bertanding di dalam Pilihanraya dalam masa terdekat. “In roads” kepada “capture Ruling Govt” sudah terbuka utk Anwar. Dia tiada risaukan apa-apa lagi.

Dan ramai berfikir bahawa Anwar akan menjadi PM Malaysia pada penggal ini?

Pada p/raya akan datang pun Anwar tidak bertanding. Isterinya akan menjadi PM.

Written by pembangkang

April 10, 2008 at 10:15 am

Posted in Who am I

Leave a comment